Mijn naam is Raymond van Waart en woon sinds vorig jaar in Zoetermeer hiervoor in Berkel en Rodenrijs.
Vanaf 1985 ben ik zelfstandig ondernemer en heb een aantal bedrijven gehad en ervaring opgedaan in diverse branches, w.o. beheer, facilitaire dienstverlening, EPA keuringen, onderhoud, techniek, renovaties, kleine en grote verbouwingen enz.
Uit ervaring weet ik dat er altijd zaken zijn waar u niet aan toe komt en dat graag door anderen laat doen en daarom is ook het idee ontstaan Busjeenklusje.nl te beginnen die inmiddels al weer 5 jaar bestaat. In het begin met kleine verhuizingen, vervoer van meubels en kleine klussen in en rond het huis. Al snel kreeg ik de wat grotere en complexere klussen en ben samenwerking aangegaan met verschillende kleine ondernemers met ieder hun eigen kwaliteiten en specialisme. Hierdoor ben ik mij meer gaan richten op de grotere klussen en ben gestopt met het vervoer en verhuizingen.
Door deze aanpak heb ik nu een fijn team van specialisten om mij heen verzameld om samen de klus te klaren. Hierdoor kunnen wij sneller schakelen, efficiënter werken en een bredere service aanbieden.
Wij kunnen U advies geven in gebruik van materiaal, aanschaf en plan van aanpak om zo uiteindelijk kosten te kunnen besparen. Uiteraard kunnen wij ook een prijs afspreken of gewoon op regie basis werken. Transparantie en communicatie staat bij ons hoog in het vaandel en niemand houdt van verassingen achteraf.
Heeft U vragen over een klus, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Wij zijn altijd op zoek naar collega's om ons team te versterken.
Prijs per uur inclusief reistijd 40 euro per uur (excl. BTW) Kilometer vergoeding 0.25 cent per kilometer.
Verhuizingen en kleine klussen doen wij niet meer.